POMOC ZDALNA
Dziś wszystko dzieje się przez internet. Nawet serwis komputerowy może działać przez internet. Pomoc zdalna umożliwia uzyskanie usługi informatycznej bez konieczności wzywania serwisanta na miejsce, ani noszenia komputera do serwisu.
- Bezpiecznie przez program TeamViewer.
- Wygodnie i szybko.
- Bez wychodzenia z domu.
CZYSZCZENIE WNĘTRZA LAPTOPA Z KURZU
We wnętrzu laptopa przez kilka miesięcy jego użytkowania potrafi nazbierać się całkiem dużo pyłu i kurzu. Sprawiają one, że laptop się przegrzewa i osiąga zbyt wysokie temperatury. W najlepszym wypadku po prostu się wyłączy, ale w skrajnych przypadkach, taki stan może doprowadzić do usterek licznych podzespołów.
- Konserwacja wnętrza laptopa.
- Czyszczenie z kurzu i wymiana past termoprzewodzących.
NAPRAWA LAPTOPÓW PO ZALANIU I UPADKU
Zalanie laptopa czy przypadkowe roztrzaskanie go o ziemię, wbrew pozorom zdarza się dosyć często. Przypadkowe wylanie na laptop szklanki ulubionego napoju, albo rzucenie plecakiem/torbą z laptopem bywa opłakane w skutkach. Naprawiamy i takie awarie.
- Wystawianie opinii dla ubezpieczyciela.
- Dostęp do oryginalnych części.
- Bardzo dobre części zamienne.
Ponowna instalacja Windows
Instalacja systemu operacyjnego Windows, odbywa się przy użyciu klucza licencyjnego posiadanego przez Klienta (naklejka; klucz w BIOS; sczytany z istniejącej instalacji).
W ramach usługi Serwis sprawdza dysk twardy (jeśli jest inny niż SSD), na którym ma wykonać instalację oraz opcjonalnie pamięć RAM. Ponadto, Serwis instaluje (chyba, że uzgodniono inaczej) aktualizacje systemu, sterowniki oraz podstawowe, darmowe oprogramowanie użytkowe, w tym m.in. program antywirusowy, przeglądarki internetowe, kodeki, program do archiwizacji plików, do obsługi plików PDF itp. Na życzenie, za dopłatą, istnieje możliwość zainstalowania legalnego oprogramowania dostarczonego przez Klienta.
Ważne! W przypadku re-instalacji systemu Klient utraci dane, programy i ustawienia komputera (w tym hasła i zakładki zapisane w przeglądarkach). Należy je samodzielnie zabezpieczyć lub zlecić to Serwisowi.
Naprawa systemu Windows / usunięcie wirusów
Usunięcie szkodliwego oprogramowania oraz oczyszczenie systemu operacyjnego wiąże się z poprawą działania, jednak zlecający musi mieć świadomość, że nie zawsze będzie to sprawność na poziomie 100%. Dlatego też, usługę tę zalecamy głównie w sytuacjach, gdy na komputerze znajdują się ważne dla użytkownika programy, np. do obsługi firmy (sprzedażowo – magazynowe, księgowe, kadrowe itd.).
Naprawa, w zależności od objawów, może objąć między innymi czynności: diagnozę dysku twardego/pamięci RAM, naprawę systemu plików, sprawdzenie integralności plików systemowych, deinstalację zbędnego/uszkodzonego/szkodliwego oprogramowania, usunięcie złośliwego oprogramowania, oczyszczenie systemu ze zbędnych plików (np. pozostałości po surfowaniu w Internecie w tym listy odwiedzanych stron internetowych i pobieranych plików, ciasteczek (cookies) oraz tymczasowych plików internetowych), aktualizacje sterowników i oprogramowania.
Uwaga! Z uwagi na szeroki zakres możliwych czynności diagnostyczno-naprawczych czas niezbędny do wykonania usługi wynosi zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Powyższa naprawa nie zawsze znacząco poprawia prędkość działania urządzenia.
Zachowanie danych
Jeśli Klient przed dostarczeniem urządzenia do Serwisu nie wykonał kopii bezpieczeństwa swoich danych może zlecić to Serwisowi. Usługa polega na przeglądzie nośnika danych (np. dysku twardego) Klienta w poszukiwaniu dokumentów, plików zdjęciowych, filmowych, muzycznych itp. do zachowania. Wyselekcjonowane dane są sprawdzane na obecność wirusów i przenoszone na nośnik/urządzenie Klienta.
W przypadku korzystania przez Klienta ze specjalistycznych programów, np. księgowych, sprzedażowych, pocztowych itd. istnieje możliwość wykonania przez Serwis ich kopii bezpieczeństwa, oraz ponownej instalacji programów wraz z odtworzeniem danych.
Dokładna cena zależy od ilości programów i posiadanych w nich danych oraz skomplikowania odzyskania danych (np. w sytuacji uszkodzonego systemu Windows) i zostanie z Klientem ustalona indywidualnie.