Pomoc zdalna - pogotowie komputerowe na odległość CAŁA POLSKA

Pomoc zdalna

Pomoc informatyczna na odległość - 787 999 504

Pomoc zdalna

Pomoc informatyczna na odległość

787 999 504

Zdalne wsparcie

To wygodna forma uzyskania wsparcia informatycznego, bez wychodzenia z domu i oddawania urządzenia do naprawy.

Możliwe do realizacji przez niemal 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Wystarczy, aby komputer miał sprawne połączenie internetowe.

Połączenie z Twoim komputerem odbędzie się przez program TeamViewer. Oprogramowanie to jest jednym z najpopularniejszych na świecie rozwiązań do zdalnego wsparcia. Jego producentem jest TeamViewer GmbH (sprawdź politykę prywatności)


Pobierz program do pomocy zdalnej

Zdalne wsparcie

To wygodna forma uzyskania wsparcia informatycznego, bez wychodzenia z domu i oddawania urządzenia do naprawy.

Możliwe do realizacji przez niemal 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Wystarczy, aby komputer miał sprawne połączenie internetowe.

Połączenie z Twoim komputerem odbędzie się przez program TeamViewer. Oprogramowanie to jest jednym z najpopularniejszych na świecie rozwiązań do zdalnego wsparcia. Jego producentem jest TeamViewer GmbH (sprawdź politykę prywatności)


Pobierz program

A1 Komputery – serwis komputerowy Wołomin

ul. Kościelna 5/7, 05-200 Wołomin

Godziny otwarcia 9.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku

Inne dni i godziny po uzgodnieniu telefonicznym: 787 999 504


Pokaż na mapie

Jak działa pomoc zdalna?


Naprawa komputerów w naszym serwisie w skrócie przebiega następująco:

  • Dzwonisz i konsultujesz swój problem 787 999 504

  • Ustalasz termin udzielenia pomocy i szczegóły związane z naprawą Twojego komputera

  • Opłacasz z góry pierwszą godzinę pracy zdalnej informatyka

  • Pobierasz program TeamViewer QuickSupport

    Link do programu znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony oraz TUTAJ.

    Alternatywnie, możesz pobrać go ze strony producenta: https://www.teamviewer.com/pl/do-pobrania/windows/

  • Uruchamiasz program

    Jeśli uruchamiasz program pobrany z naszej strony, to w chwili, gdy będziemy próbowali się połączyć z Twoim komputerem, pojawi się stosowna informacja. Abyśmy mogli udzielić Ci pomocy zdalnej, kliknij: POZWÓL.

    Jeśli uruchamiasz wersję TeamViewer QuickSupport pobraną ze strony producenta, będziesz musiał telefonicznie przekazać nam Identyfikator użytkownika oraz jednorazowe hasło wygenerowane przez program.

  • Rozwiązujemy Twój problem zdalnie

W jakich przypadkach można skorzystać z pomocy zdalnej?

Są dwa bezwzględne warunki, jakie musi spełnić Twój komputer:

  • System musi się uruchamiać
  • Musisz mieć połączenie z Internetem

Przykładowe sytuacje, w których pomoc zdalna jest odpowiednim rozwiązaniem:

  • Instalacja lub aktualizacja programów
  • Problemy z aplikacjami (nie działają, lub działają nieprawidłowo)
  • Problemy ze sterownikami (brak lub wymagane aktualizacje)
  • Podejrzenie obecności wirusów na komputerze (problemy z przeglądarkami, wolne działanie)
  • Problemy z pocztą za pośrednictwem programów Outlook, Thunderbird itd.

Zawsze jednak zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Podczas rozmowy ustalimy:

  • Czy w przypadku Twojego problemu natury informatycznej jesteśmy w stanie Ci pomóc na odległość
  • Kiedy informatyk może zdalnie połączyć się z Twoim komputerem

Ile to kosztuje?

Pomoc zdalna – cena


 

Pomoc zdalna

100/ godzina

Support online rozliczamy w systemie godzinowym

W określonych sytuacjach możemy umówić się indywidualnie na rozliczenie za wykonane prace, zamiast godzinowo. Do ustalenia telefonicznie.


Uzyskaj pomoc - 787 999 504
 

Najczęściej zadawane pytania


1Kiedy możecie się połączyć z moim komputerem?
Połączenia pomocy zdalnej możliwe są o każdej porze i każdego dnia. Także w soboty i niedziele. Wymaga to jednak ustalenia telefonicznego.
2Czy pomożecie mi „w nocy o północy”?
Jest taka możliwość. Nie pełnimy całodobowych dyżurów, jednak jesteśmy elastyczni i indywidualnie umawiamy nietypowe godziny połączeń, jeśli akurat jesteśmy dostępni (także w niedziele i święta).
3Czy połączenie jest bezpieczne?
Jak zapewnia producent programu „Platforma TeamViewer obsługuje ponad 20 milionów sesji obsługi każdego dnia. Dzięki szyfrowaniu 256Bit AES oraz centrom danych certyfikowanych w oparciu o ISO27001 obsługa nigdy nie była prostsza i bezpieczniejsza.”
4Czy już zawsze będziecie mogli łączyć się z moim komputerem?
Nie. Moduł QuickSupport, poprzez który pomagamy służy do jednorazowego wsparcia. Nie wymaga on instalacji, a jedynie uruchomienia. Za każdym razem połączenie wymaga Twojej akceptacji (lub podania nam nowego hasła). Bez Twojej wiedzy nie będziemy mogli łączyć się z Twoim urządzeniem.