Obsługa informatyczna firma - outsourcing IT A1 Komputery Wołomin

Obsługa informatyczna firm

Kompleksowe usługi outsourcingu IT

Obsługa informatyczna firm

Kompleksowe usługi outsourcingu IT

Stała współpraca outsourcingowa


Umowa o świadczenie wsparcia firmy w zakresie usług informatycznych to wygodne rozwiązanie dla firm. Współpracujemy zarówno z mikrofirmami jak i dużymi przedsiębiorstwami.

W każdej firmie są komputery. Jednak nie każda firma może sobie pozwolić na ich awarię. Dlatego oferujemy naszym klientom stały nadzór nad komputerami w firmie oraz szybką reakcję na wypadek awarii.

Korzystanie z naszej oferty outsourcingu informatycznego pozwala Klientom redukować zbędne koszty związane z zatrudnieniem, świadczeniami socjalnymi, szkoleniami oraz urlopami i zwolnieniami lekarskimi pracowników z działu informatycznego

Czy warto? Warto odpowiedzieć sobie na 3 pytania:

  1. Ile razy awaria komputera przytrafiła się, gdy trzeba było pilnie wystawić faktury, albo wysłać/odebrać ważne zamówienie?
  2. Czy utraciliśmy kiedyś dane i nie mieliśmy kopii zapasowej?
  3. Ile to kosztowało firmę?

Gdy w firmie nikt nie czuwa nad prawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej, awarie zdarzają się jak na złość w najgorszym możliwym momencie, a (szczególnie w mniejszych firmach) "znajomy informatyk" akurat nie ma czasu podjechać.

Przestój w pracy firmy, to zazwyczaj spore straty, dlatego warto zabezpieczyć się przed takimi przykładami jak powyżej.

Jesteśmy gotowi obsłużyć informatycznie każdą firmę, niezależnie od używanych przez nią systemów operacyjnych/programów.

Współpraca outsourcingowa z A1 Komputery pozwoli każdemu przedsiębiorcy zająć się jego biznesem. A po naszej stronie będzie:

  • sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową
  • rozbudowa infrastruktury sieciowej
  • administracja stroną internetową
  • inwentaryzacja
  • czyszczenie, konserwacja, modernizacja urządzeń
  • naprawy bieżące
  • bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • kontrola aktualności oprogramowania
  • systemy archiwizacji danych
  • współpraca z producentami posiadanego oprogramowania

Zebraliśmy nasze usługi w kilka podstawowych pakietów

Inne parametry dopasujemy indywidualnie

Pakiet Mikro

200/mc

zalecane dla firm:
1-2 komputery

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 2 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 1 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Pakiet Mini

300/mc

zalecane dla firm:
3-6 komputerów

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 2 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Pakiet Medium

600/mc

zalecane dla firm:
7-10 komputerów

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 3 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 3 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Pakiet Maks

1000/mc

zalecane dla firm:
powyżej 10 komputerów

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 4 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 4 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 5 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Stała współpraca outsourcingowa


Umowa o świadczenie wsparcia firmy w zakresie usług informatycznych to wygodne rozwiązanie dla firm. Współpracujemy zarówno z mikrofirmami jak i dużymi przedsiębiorstwami.

W każdej firmie są komputery. Jednak nie każda firma może sobie pozwolić na ich awarię. Dlatego oferujemy naszym klientom stały nadzór nad komputerami w firmie oraz szybką reakcję na wypadek awarii.

Korzystanie z naszej oferty outsourcingu informatycznego pozwala Klientom redukować zbędne koszty związane z zatrudnieniem, świadczeniami socjalnymi, szkoleniami oraz urlopami i zwolnieniami lekarskimi pracowników z działu informatycznego

Czy warto? Warto odpowiedzieć sobie na 3 pytania:

  1. Ile razy awaria komputera przytrafiła się, gdy trzeba było pilnie wystawić faktury, albo wysłać/odebrać ważne zamówienie?
  2. Czy utraciliśmy kiedyś dane i nie mieliśmy kopii zapasowej?
  3. Ile to kosztowało firmę?

Gdy w firmie nikt nie czuwa nad prawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej, awarie zdarzają się jak na złość w najgorszym możliwym momencie, a (szczególnie w mniejszych firmach) "znajomy informatyk" akurat nie ma czasu podjechać.

Przestój w pracy firmy, to zazwyczaj spore straty, dlatego warto zabezpieczyć się przed takimi przykładami jak powyżej.

Jesteśmy gotowi obsłużyć informatycznie każdą firmę, niezależnie od używanych przez nią systemów operacyjnych/programów.

Współpraca outsourcingowa z A1 Komputery pozwoli każdemu przedsiębiorcy zająć się jego biznesem. A po naszej stronie będzie:

  • sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową
  • rozbudowa infrastruktury sieciowej
  • administracja stroną internetową
  • inwentaryzacja
  • czyszczenie, konserwacja, modernizacja urządzeń
  • naprawy bieżące
  • bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • kontrola aktualności oprogramowania
  • systemy archiwizacji danych
  • współpraca z producentami posiadanego oprogramowania

Zebraliśmy nasze usługi w kilka podstawowych pakietów

Inne parametry dopasujemy indywidualnie

Pakiet Mikro

200/mc

zalecane dla firm:
1-2 komputery

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 2 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 1 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Pakiet Mini

300/mc

zalecane dla firm:
3-6 komputerów

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 2 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Pakiet Medium

600/mc

zalecane dla firm:
7-10 komputerów

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 3 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 3 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki

Pakiet Maks

1000/mc

zalecane dla firm:
powyżej 10 komputerów

  • wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 4 w miesiącu
  • czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 4 godzin
  • wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 5 w miesiącu
  • czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki