Umowa o świadczenie wsparcia firmy w zakresie usług informatycznych to wygodne rozwiązanie dla firm. Współpracujemy zarówno z mikrofirmami jak i dużymi przedsiębiorstwami.
W każdej firmie są komputery. Jednak nie każda firma może sobie pozwolić na ich awarię. Dlatego oferujemy naszym klientom stały nadzór nad komputerami w firmie oraz szybką reakcję na wypadek awarii.
Korzystanie z naszej oferty outsourcingu informatycznego pozwala Klientom redukować zbędne koszty związane z zatrudnieniem, świadczeniami socjalnymi, szkoleniami oraz urlopami i zwolnieniami lekarskimi pracowników z działu informatycznego
Czy warto? Warto odpowiedzieć sobie na 3 pytania:
- Ile razy awaria komputera przytrafiła się, gdy trzeba było pilnie wystawić faktury, albo wysłać/odebrać ważne zamówienie?
- Czy utraciliśmy kiedyś dane i nie mieliśmy kopii zapasowej?
- Ile to kosztowało firmę?
Gdy w firmie nikt nie czuwa nad prawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej, awarie zdarzają się jak na złość w najgorszym możliwym momencie, a (szczególnie w mniejszych firmach) "znajomy informatyk" akurat nie ma czasu podjechać.
Przestój w pracy firmy, to zazwyczaj spore straty, dlatego warto zabezpieczyć się przed takimi przykładami jak powyżej.